בקשה לאישור תובענה ייצוגית נגד חברות תקשורת בגין לקוחות "רדומים"

בשוק שירותי האינטרנט בישראל קיימת הבחנה בין ספקי תשתית לבין ספקי גישה לאינטרנט. קיימים כיום שני ספקי תשתית בלבד: בזק והוט. בשוק ספקי הגישה לאינטרנט קיימים מתחרים רבים ובהם בזק בינלאומי, פרטנר, סלקום-נטויז'ן ועוד. לקוחות נוהגים לעתים קרובות לעבור מחברה לחברה. רבים מהם סבורים בעת המעבר שעם תחילת קבלת השירות מהחברה החדשה – החברה הקודמת תחדל לגבות מהם כספים. אולם למרות שהחברות יודעות שהצרכנים חדלו לקבל מהן שירות – הן לא עושות מאומה על-מנת להפסיק את הגבייה. הן גם לא נוהגות לשלוח חשבוניות מס למרות שהחשבוניות צפויות להסב את תשומת לב הלקוחות לכך שהם מחוייבים בתשלום. על רקע זה ערך משרד התקשורת שימוע לחברות התקשורת והורה להן לפנות ללקוחות "רדומים" על-מנת להסב את תשומת לבם לעובדה שנגבים מהם כספים שלא כנגד מתן שירות. בעניין זה הוגשה באמצעות המשרד בקשה לאישור תובענה ייצוגית נגד נט ויז'ן (סלקום), פרטנר והוט-נט. בבקשה נטען שהיה על החברות לפנות ללקוחות ה"רדומים" ולהסב את תשומת לבם לכך שהם חדלו לקבל שירותים ומשלמים כספים מבלי לקבל תמורה בעדם. לעיון בבקשה לאשור לחצו כאן.

Call Now Button דילוג לתוכן