בשנות השמונים והתשעים של המאה הקודמת מכרה מגדל פוליסות ביטוח שהקנו למבוטחים זכאות לתשלום "במזומן" של בונוס בהתקיים תנאים מסוימים.
אולם התברר שמגדל נהגה שלא לשלם את הבונוס המובטח גם למבוטחים שלא היו זכאים לכך לפי תנאי הפוליסה.
במקום לשלם למבוטחים את הבונוס נהגה מגדל להגדיל עבורם את סכום הביטוח.
בית המשפט אישר הגשת תובענה ייצוגית ולאחר מכן הושגה פשרה שלפיה מגדל התחייבה להודיע לכל מבוטחיה באופן פוזיטיבי, שהם זכאים לתשלום בונוס ולהציע להם לשלמו במזומן כפי שנקבע בפוליסה (לעיון בפסק הדין לחצו כאן).